جانشین فرمانده ناجا در قائمشهر گفت: موقعیت راهبردی و استراتژی ایران به‌گونه‌ای است که همواره مورد طمع دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار اسکندر مؤمنی جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم ولایتمدار قائم‌شهر گفت: دفاع از آرمان‌های فلسطین و مردم مظلوم منطقه، حفظ وحدت و انسجام حول محور ولایت و افزایش قدرت دفاعی مسئله حیاتی است.

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین دو وجه دارد، روزی خواهد رسید که ملت فلسطین پیروز خواهد شد و وجه دوم این است که بیدار و زنده نگه‌داشتن آرمان‌های فلسطین از تصرف و اشغال سرزمین‌های دیگر جلوگیری خواهد کرد.

سردار مومنی با اشاره به شعار از نیل تا فرات رژیم صهیونیست، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیست، هر وقت اراده می‌کرد، لشکرکشی کرده و خاک سرزمینی را مورد اشغال قرار می‌داد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی این موضوع متوقف شد.

جانشین فرمانده ناجا افزود:تاریخ معاصر کشور ما نشان می‌دهد که ایران به هیچ کشوری هجوم نبرد، اما همواره مورد تهاجم قرار گرفته است، چرا که موقعیت راهبردی و استراتژی ایران به‌گونه‌ای است که همواره مورد طمع دشمنان است.

وی گفت: اگر مردم، دولت و نیرو‌های انتظامی و نظامی از گوهر گران بهای موقعیت راهبردی و استراتژی کشور مراقبت نکنند، ما مورد تهاجم قرار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه کدام منطق حکم می‌کند که ما به تضمین دیگران اعتماد کنیم، افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی که مرز‌های کشور با ناامنی مواجه بود فردی بنام صدام به ایران تجاوز کرد و نه تنها دنیا از ما حمایت نکرد بلکه با تمام قوا به کشور متجاوز هم کمک کرد.

سردار مومنی با بیان اینکه برجام جزو معدود توافقات بین‌المللی است که نقض شده است، گفت: بزرگ‌ترین تضمینی که در دوران معاصر می‌شد داد، قضیه برجام است که ۶ کشور توافق کردند و در شورای امنیت سازمان ملل و در منظر میلیارد‌ها انسان در کره زمین تأیید شد، اما در اندک زمانی در میان بهت و حیرت انسان‌های جهان، قطعنامه را فسخ کردند و مطمئن باشید اگر توافق دیگری هم صورت بگیرد بازهم نقض می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: موقعیت راهبردی ایران در منطقه را حیاتی دانست و افزود: هرگاه دشمن احساس کند ما ضعیف شده‌ایم تهاجم می‌کند، لذا اگر بخواهیم دشمن را ناکام بگذاریم باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.

وی گفت: دفاع از آرمان‌های فلسطین و مردم مظلوم منطقه، حضور گسترده درصحنه و حفظ وحدت و انسجام در حول محور ولایت و افزایش قدرت دفاعی از نکات مهمی است که باید همه به آن توجه خاص داشته باشیم.
انتهای پیام/آ

استکبار جهانی هر روز به دنبال توطئه ای جدید در ایران

برچسب ها: قدس ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار