مردم ولایت مدار و روزه دار مازندران در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس، با قرائت قطعنامه‌ای ۹۷ انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و حامیان آن رژیم اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مردم مازندران با راهپیمایی در ۵۷ نقطه استان اعلام کردند: رژیم صهیونیستی به پایان راه رسیده و آزادی قدس همچنان اولویت اول جهان اسلامسرزمین فلسطینیان و قدس شریف باید به صاحبان اصلی شان بازگردانده شود.

در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس قطعنامه‌ای در ۹ بند قرائت شد.

در بخش‌هایی از این قطعنامه آمده است، آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از سلطه رژیم صهیونیستی که از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و راهبرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامیست، به یک خواسته جهانی تبدیل شده است.

راهپیمایان ضمن محکوم کردن انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس اعلام کردند: آزادی قدس همچنان اولویت اول جهان اسلام است.

در این قطعنامه ضمن محکوم کردن تلاش سران برخی کشور‌های مرتجع برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، بر وحدت گروه‌های فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی و ادامه خط مقاومت و انتفاضه تاکید شده است.

در این قطعنامه ضمن محکوم کردن عهدشکنی امریکا در خروج از برجام آمده است، امریکا همچنان شیطان بزرگ است و از مسئولان خواسته شده، ضمن وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه، رهنمود‌های مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی نصب العین قرار گیرد.
انتهای پیام/آ

آزادی قدس همچنان اولویت اول جهان اسلام

برچسب ها: قدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.