فشار‌ها و تحریم‌ها اقتصادی و سیاسی آمریکا علیه ایران ناشی از تصمیمات صهیونیستی است که مهمترین راه برون رفت از آن و مبارزه با استکبار ضمن تکمیل زنجیره دفاعی کشور، تولید علم، فناوری و فرآورده قدرت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید صمد حسینی مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه جویبار به مناسبت روز قدس گفت: روز قدس فرصتی برای بازخوانی یک حادثه تاریخی است.

وی افزود: این حادثه تاریخی تولد رژیم خبیث و منحوس اسرائیل در خاورمیانه است.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه رشد و نمو صهیونیست‌ها توسط کشور‌های غربی صورت گرفت گفت: غربی‌ها با با دو چهره در جهان ظهور و بروز کردند که چهره استعماری یکی از آن است.

حسینی افزود: بعد از جنگ جهانی اول که زمینه برای استقلال کشور‌ها فراهم شده بود غربی‌ها اختلافات داخلی را در درون کشور‌های در حال استقلال بازتولید و سیستم سیاسی جدیدی به نام رژیم صهیونیستی را ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از جنگ جهانی دوم عنان اسرائیل به دست آمریکا افتاد، گفت:، اما امروز می‌بینیم که بسیاری از جمعیت، ۴۵ درصد سرمایه و بنگاه‌های سرمایداری و تصمیم گیری‌های سیاسی آمریکا در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: یکی از سیاست‌های صهیونیست‌ها جهت دادن کشور‌های درحال توسعه برای ایجاد صنایع وابسته بود که این کشور‌ها را وادار به وارد کردن کالا‌های سرمایه‌ای می‌کنند.

حسینی فشار‌ها و تحریم‌ها اقتصادی و سیاسی آمریکا علیه ایران را ناشی از تصمیمات صهیونیستی دانست و افزود: مهمترین راه برون رفت از تحریم‌ها و مبارزه با استکبار را ضمن تکمیل زنجیره دفاعی کشور، تولید علم، فناوری و فرآورده قدرت است.
انتهای پیام/آ

تحریم‌های اقتصادی و سیاسی علیه ایران نشات گرفته از تصمیمات صهیونیست‌ها

برچسب ها: قدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.