مواضع انقلاب صلح جویانه و عدالت خواهانه و در مسیر سیره امام علی (ع) درحال حرکت است و زیربار زور و ذلت نخواهیم رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در نمازجمعه بهشهر گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم کاملا جعلی و غاصب است و اکنون منفورترین رژیم در سراسر جهان است

وی افزود: مبارزه با آمریکا و اسرائیل از اولویت‌های اصلی حضرت امام (ره) بود و برهمین اساس روز قدس شکل گرفت

شاعری گفت: محور مقاومت با رهنمود‌های امام در منطقه شکل گرفت و اکنون همه آن‌ها علیه اسرائیل در حال مبارزه و مقاومت هستند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: اسراییل در همه جنگ‌هایی که وارد شد شکست خورد و به گنبد آهنین پناه آورد که آن هم توسط نیرو‌های مقاومت شکسته شد.

وی گفت: اسراییل به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد سازش با نیرو‌های عربی و اسلامی است که البته قطعا به نتیجه نخواهد رسید و مقاومت پیروز خواهد شد.

وی افزود: هدف اصلی آمریکا نجات اسرائیل و نابودی مقاومت است و بر این مساله متمرکز شده اند تا ایران را منزوی و مقاومت را ضعیف کنند.
شاعری گفت: خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید در مسیر نجات اسرائیل است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: مقاومت نه تنها ضعیف نخواهد شد بلکه قوی‌تر از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد تا قدس شریف به آزادی برسد.

وی افزود: رهبری انقلاب مواضع نظام را در سخنرانی چهارده خرداد تبیین کردند و مسیر انقلاب همان مسیر مقاومت و نابودی اسرائیل است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به هیچکدام از معاهدات خود پایبند نیست و به دنبال زیاده خواهی و سلطه بر جهان است.

وی افزود: با امید بخدا و تکیه بر مواضع عزتمند رهبر معظم انقلاب، پاسخ حرکات سلطه جویانه و خوی استکباری آمریکای جهانخوار را خواهیم داد

وی گفت: مواضع انقلاب صلح جویانه و عدالت خواهانه است، چون در مسیر امام علی (ع) درحال حرکت است و زیربار زور و ذلت نخواهیم رفت.

شاعری افزود: ایران را باید بسازیم و روی پای خودمان بایستیم و در مقابل هرگونه فشار و تحریم مقاومت کنیم تا همچنان در جهان سربلند و باافتخار باشیم.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می‌خواهیم در مقابل برجام غیرتمندانه و عزتمندانه برخورد کند و از چیزی هراس نداشته باشد و بداند رهبری و ملت پشت آنان خواهند بود.

وی گفت: دوسال از عمر مجلس دهم گذشته است و در این مدت توانستیم ۴۹۰ طرح را با اعتبار حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان با مشارکت دولت و بخش خصوصی اجرا و به بهره برداری برسانیم.
انتهای پیام/آ

نماد عدالت خواهی دنیا در قدس

برچسب ها: قدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار