مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل آستان قدس رضوی گفت:پایگاه اینترنتی رضوی که با ۱۵ سامانه در زمینه‌های مختلف آماده خدمت گزاری به زایران و مجاوران حضرت رضا "ع" می باشد.

از 10 طرح ملی فن آوری آستان قدس رضوی پرده برداری شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید نظام الدین موسوی افزود: سامانه‌هایی که از امروز در خدمت زائران و مسافران می باشند مهمانسرای حضرت، خادم یاران، امداد و مستضعفین، خیرات و نذورات، حسابداری تعهد، املاک واراضی، دفاتر پیشخوان، هستند که با مدیریت پاسخگویی دینی 32020 و سامانه ستاره 8 مربع در خدمت مراجعان این سامانه می باشد.

تولیت آستان قدس رضوی هم در مراسم رونمایی از این طرح‌ها گفت:این تکنولوژی امری ضروری است که برای استفاده و بهره بیشتر از امکانات استان قدس رضوی راه اندازی شده است و با این اقدام ظرفیت‌ها و خدمت رسانی به زائران با کیفیت بهتری نیز انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: باید با تلاش در برنامه نویسی قوی در شبکه‌های مختلف از تمام بخش‌های تکنولوژی روز بهره ببریم تا بتوانیم سهم بزرگی در دنیای الکترونیک داشته باشیم.
 
 
انتهای پیام// د.ف
 

استفاده از تکنولوژی روز ؛ لازمه ی بهره از دنیای الکترونیک

 

 

                                                                    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.