مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر توجه ویژه به مناطق محروم استان گفت: باید، استعدادهای ناب از روستاها کشف و شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در مراسم تودیع و معارفه ی رییس هیئت فوتبال استان کرمان که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، حلول ماه مبارک رمضان را نیز پیشاپیش تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: در این ماه انسان سازی بتوانیم اخلاق، رفتار و منش ورزشی خودمان را ارتقا دهیم.

وی ضمن خدا قوت به حاج جعفری، رییس اسبق هیئت فوتبال استان، به بیان خدمات وی در دوران مدیریتش اشاره کرد و گفت: مهمترین خدمت حاج جعفری برای استان و شهر کرمان، هنگام میزبانی مسابقات مقدماتی جوانان آسیا بود که زحمات ایشان و مجموعه شان، نشان دهنده ی فعالیت بین المللی یک هیئت در یک استان بود.

 امیری خراسانی به قرایی، رییس جدید هیئت فوتبال استان کرمان نیز سمت جدید را تبریک و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: قرار بود مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال سال گذشته برگزار شود که به دلایلی حدود یکسال به درآزا کشید و متأسفانه طی این مدت، قضاوت ها، حرفها و احادیث زیادی ناجوانمردانه منتقل شد.

امیری خراسانی تصریح کرد: به جرأت می توانم بگویم طی این مدت سعی خود هیئت، اداره کل ورزش و جوانان، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به دنبال این قضیه بود که مجمع قانونمند و به بهترین شکل برگزار شود که الحمدلله به لطف خداوند و زحمات برادران ارجمند در هیئت فوتبال این کار به خوبی انجام شد.

وی با اعلام اینکه وضعیت فوتبال ما رو به جلوست، ابراز امیدواری کرد: همه دست به دست هم دهند و سبب تسریع در ارتقای سطح ورزش فوتبال استان شوند تا فوتبال به جایگاه واقعی خودش برسد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر اینکه مهم نیست چه کسی در رأس کار باشد، یادآور شد: مهم این است که همه دست به دست هم دهیم تا وضعیت فوتبال دیار کریمان ارتقا یابد.

وی امسال را سال حساسی برای ورزش کشور و استان عنوان کرد و گفت: یکی از این رخدادها بازی های آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است که امیدواریم شاهد حضور نمایندگان بیشتر و مدال آوری افزون تری از استان کرمان باشیم.

امیری خراسانی افزود: در هر رشته ی ورزشی هر نماینده از ما که در قالب بازیکنان، مربیان، سرپرستان، مدیران، داوران به مسابقات اعزام می شوند و مقام کسب می کنند، افتخارش برای استان است.

وی تصریح کرد: در مسیر موفقیتی که برای ورزش استان طی سالیان دور ترسیم شده، چه در قالب اداره کل تربیت بدنی سابق و اداره ورزش و جوانان استان و مدیرانی که آمدند و رفتند و چه روسای هیئت ها،  همه دست به دست هم دادند، زحمت کشیدند و طی این مدت خدمت کردند.

امیری خراسانی خطاب به رؤسای هیئت ها و ادارات ورزش و جوانان سراسر استان با تأکید بر توجه ویژه به مناطق محروم استان گفت: باید، استعدادهای ناب از روستاها کشف و شناسایی شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: به عنوان نماینده ای از جامعه ی ورزش بتواند کمک کننده ی ورزش و امور جوانان باشد و در این راه  گامی مثبت برای حوزه ورزش و جوانان استان بردارد.

انتهای پیام/ب

مراسم تودیع و معارفه ی رییس هیئت فوتبال استان کرمان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار