رییس هیئت فوتبال شهرستان منوجان با تأکید بر اینکه باید شناسنامه‌ای برای فوتبال 5 شهرستان جنوبی استان کرمان نوشته شود، گفت: بر این اساس در این مناطق باید به فوتبال پایه اهمیت داده شود.

حسین اوژند، رییس هئیت فوتبال شهرستان منوجان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: تعداد مدارس فوتبال در 5 شهرستان جنوبی استان باید افزایش یابد و نظارت های بیشتری نیز به این مدارس صورت گیرد تا بتوانیم الفبای فوتبال را از سنین پایین به فوتبالیست‌های این شهرستان‌ها آموزش دهیم. 

وی با اعلام اینکه کسانی که در مدارس فوتبال مربیگری می‌کنند باید به‌روز باشند، افزود: این مربیان باید در کلاس‌های دانش‌افزایی که همه ساله در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، شرکت کنند و همه دارای مدرک مربیگری باشند.

اوژند تصریح کرد: در مناطق 5 شهرستان جنوبی استان کرمان باید بیشتر به فوتبال پایه به خصوص فوتبال آموزشگاه‌ها اهمیت داده شود.

وی یادآور شد: باید شناسنامه‌ای برای فوتبال 5 شهرستان جنوبی استان نوشته شود، چراکه هر تصمیم‌گیری و اجرایی کردن برنامه‌ها به آمار و ارقام ریز روستاها، شهرستان‌ها و باشگاه‌ها نیاز دارد.

رییس هیئت فوتبال منوجان گفت: می‌طلبد مسابقاتی در تمام رده‌های سنی با همکاری 5 شهرستان جنوبی استان برگزار شود و قهرمان این دوره به مسابقات استانی و کشوری راه یابد و 5 شهرستان نیز از نظر مالی و فنی در این زمینه همکاری داشته باشند.

اوژند افزود: مسئولان شهرستانی و استانی باید در زمینه برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری، دانش‌افزایی و توجیه داوری برنامه‌ای بلند مدت داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه کارگروهی با اعضای روسای هیئت فوتبال و تربیت بدنی 5 شهرستان پیرامون بررسی آسیب‌ها، مسائل و مشکلات فوتبالی 5 شهرستان باید تشکیل گردد، کارگروه مرکزی نیز در هر شهرستان تشکیل شود.

اوژند یادآور شد: برای ارتقا و تعامل بیشتر نشست هم‌اندیشی فوتبال جنوب استان کرمان با حضور روسای تربیت بدنی قلعه‌گنج و منوجان، روسای هیات‌های فوتبال 5 شهرستان جنوبی، کارشناسان تربیت بدنی آموزش و پرورش 5 شهرستان و پیشکسوتان فوتبال جنوب با هدف تشکیل کمیته فنی برای این شهرستان‌ها و پیشرفت فوتبال جنوب استان به میزبانی  شهرستان منوجان برگزار شد .

انتهای پیام/ب

ضرورت وجود هویت در فوتبال 5 شهرستان جنوب کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار