رئیس هیئت فوتبال منوجان گفت: هیئت فوتبال این شهرستان برای چهارمین بار به عنوان برترین هیئت فوتبال استان شناخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اوژند، رئیس هئیت فوتبال منوجان گفت: منوجان با وجود داشتن استعدادهای برتر ورزشی از جمله در فوتبال و فوتسال هیچ اسپانسر و حامی ورزشی ندارد.

وی افزود: از سال 91  به‌عنوان کوچکترین رئیس هیئت فوتبال در شهرستان منوجان انتخاب شدم و در این مدت چهار بار به عنوان برترین هیئت فوتبال در استان شناخته شدیم.

اوژند تصریح کرد: تاکنون 14 کمیته در هیئت فوتبال شهرستان راه‌اندازی شده است و برای اولین‌بار در بحث ورزش بانوان پیش‌قدم و فوتسال بانوان را فعال کردیم که در سال اول با ورود خود به استان توانست مقام سوم و در سال‌های بعد توانست نایب قهرمان فوتسال در مسابقات استانی شود.

وی یادآور شد: فوتسال بانوان سال گذشته در لیگ کشوری حضور داشت اما با ابراز تأسف امسال به دلیل هزینه‌های مسافرت و شهریه در لیگ استان هم نتوانستیم شرکت کنیم.

اوژند گفت: برند فوتبال منوجان تیم فوتبال شهرداری این شهرستان است که با تلاش بازیکنان و همکاران ذیربط سال گذشته این تیم قهرمان لیگ استان شد و به لیگ دسته سه کشوری راه یافت اما به دلایلی نتوانست در لیگ دسته سه کشوری باقی بماند.

وی با اشاره به مشکلات در زمینه ورزش شهرستان افزود: هیچ اسپانسری در حوزه ورزش و حمایت از ورزشکاران در منوجان وجود ندارد و از آنجایی که این شهرستان جز سه منطقه آسیب‌پذیر در حوزه آسیب‌های اجتماعی است لذا می‌طلبد خیران و نهادهای دولتی اسپانسری این تیم‌ها را بر عهده داشته باشند چراکه با اندک هزینه و مدیریت درست می‌توان فعالیت‌های چشمگیری در ورزش رقم زد.

رئیس هیئت فوتبال منوجان تصریح کرد: بزودی لیگ شهرستان منوجان با 10  تیم آغاز می‌شود، این درحالیست که متاسفانه هیچ یک از تیم‌ها توان پرداخت شهریه را ندارند چراکه اکثر ورزشکاران ما قشر کارگر هستند.

اوژند یادآور شد: هیئت فوتبال منوجان حدود پنج سال است فقط با یک نیرو اداره می‌شود و با این اوصاف چندین سال رتبه برتر استان را کسب کرده است.

انتهای پیام/ب

هیئت منوجان برای چهارمین بار به عنوان برترین هیئت فوتبال استان کرمان شناخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۰:۱۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۷
مخوام بیام تست بدم برای تیم پرسپولیس منوجان متولد ۸۲ هم هستم
آخرین اخبار