مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار و افتتاح هیئت فوتبال بخش یزدان آباد زرند با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ابوذر شهابی، بخشدار یزدان آباد در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مسئولان و ورزشکاران گفت: بی تردید قهرمانان اصلی انقلاب اسلامی شهدایی بودند که با نثار جان خویش در راه اسلام و انقلاب به سعادت واقعی در دنیا و آخرت نائل شدند و بر همگی ما واجب است در پاسداری از ارزش ها و آرمان های شهدا و تداوم راه انقلاب اسلامی همچون همیشه محکم و استوار قدم برداریم.

گرامیداشت شهدای ورزشکار در یزدان آباد زرند + تصاویر

وی افزود: با توجه به وسعت و گستردگی بخش یزدان آباد با بررسی های کارشناسی شده اقدامات لازم در خصوص تشکیل هیئت فوتبال این منطقه انجام شد و هم اکنون شاهد شروع بکار این هیئت هستیم.

 شهابی ضمن مهم برشمردن شاخصه ورزش در هر منطقه ، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات دولت در بخش یزدان آباد اختصاص بودجه به امر توسعه اماکن ورزشی بود بطوریکه هم اکنون شاهد بهره برداری از چهار زمین چمن مصنوعی در مرکز و روستاهای این منطقه هستیم.

گرامیداشت شهدای ورزشکار در یزدان آباد زرند + تصاویر

وی با اشاره به استعدادهای  ورزشی یزدان آباد در تمامی رشته ها، یادآور شد: دهیاران روستاها را موظف کرده ایم تا اهمیت و کمک به بحث ورزش را در اولویت کاری خود قرار دهند.

بخشدار یزدان آباد افزود: بدون شک هیچ کاری بدون مشارکت مردم به نتیجه نمی رسد و جا دارد خیران عزیز برای گسترش اماکن و زیرساخت های ورزشی به کمک دولت بیایند.

محمود ایزدی، رییس هیئت فوتبال بخش یزدان آباد نیز ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ورزشکار کشور و منطقه یزدان آباد گفت: شهدا می توانند بهترین الگو برای رسیدن به حد اعلای اخلاق حرفه ای یک ورزشکار باشند.

گرامیداشت شهدای ورزشکار در یزدان آباد زرند + تصاویر

وی به پتانسیل بالای بخش یزدان آباد در زمینه رشته فوتبال اشاره کرد و افزود: فعالیت و حضور پررنگ تیم های این بخش در لیگ های شهرستان و استان بیانگر این موضوع است.

ایزدی هدف از تشکیل این هیئت را بسط و گسترش این رشته در مرکز بخش یزدان آباد و مناطق کم برخوردار دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد حضور استعدادهای ناب این بخش در تیم های مطرح فوتبال باشیم.

در پایان این مراسم به نمایندگی از هر محله از خانواده یک شهید، ( در مجموع از ۶ خانواده شهدای ورزشکار بخش یزدان آباد زرند) با اهدای لوح قدردانی و احکام اعضای هیئت فوتبال بخش یزدان آباد نیز به آنها اهدا شد. 

یادآور می شود:  با تأسیس نمایندگی تربیت بدنی، هیئت فوتبال اولین هیئت این بخش بود که راه اندازی شد.

انتهای پیام/ب

مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار و افتتاح هیئت فوتبال بخش یزدان آباد زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.