سومین دوره مسابقات فوتسال یادواره یاران سفر کرده با قهرمانی تیم میثاق قلعه پایان یافت.

حسین اوژند، رییس هیئت فوتبال شهرستان منوجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه سومین دوره مسابقات فوتسال یادواره یاران سفر کرده از بین هشت تیم برتر شهرستان و در دوگروه برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات توسط باشگاه فرهنگی ورزشی میثاق و با همکاری هیئت فوتبال و اداره ورزش منوجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یک تیم از هشت شرکت کننده حاضر در مسابقات از بخش آسمینون منوجان بود، افزود: مسابقات یادواره یاران سفرکرده همه ساله در شهرستان با حضور تیم هایی از دوبخش مرکزی و آسمینون برگزار می شود که امسال نیز این مسابقات با سطح کیفی بالایی برگزار شد.

اوژند تصریح کرد: آقای گل این دوره از مسابقات مهدی سالاری از تیم میثاق قلعه، بهترین بازیکن علی بندر خدایی از تیم خیبر نودژ و موثرترین بازیکن اسدالله زارعی از تیم استقلال ماه کنگان و منتخبین هیئت اجرایی حجت بشیری پور از تیم شهدای چشمه، حسام صابری نیا از تیم آذرخش، عبدالرضا خاندل از تیم شهرداری بود.

وی یادآور شد: برنده جام اخلاق این دوره از مسابقات تیم شهدای چشمه، فنی ترین تیم مسابقات خیبر نودژ، نایب قهرمان مسابقات تیم آذرخش و قهرمان مسابقات تیم میثاق قلعه شد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات فوتسال یادواره یاران سفر کرده در منوجان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار