مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان طی مراسمی، هادی زاده را به عنوان مربی تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان معرفی و از زحمات علی حاج اکبری تقدیر و تشکر کرد.

‍ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در این این مراسم، هدف از راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی رسانه ورزش کرمان را ایجاد فضا و بستری ورزشی برای اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: با این کار اصحاب رسانه در حقیقت علاوه بر لمس کردن فضای ورزشی استان، سبب ارتقای سطح سلامت خود می شوند.

وی خطاب به ورزشی نویسان تأکید کرد: شما یک بار، رسالت و مسئولیت خیلی سنگین بر دوش دارید.

امیری خراسانی با بیان اینکه نگاه بومی به ورزش استان داشته باشید، تصریح کرد: وظیفه و رسالت شماست که تمام نقاط فنی، اخلاقی، فرهنگی ورزشی، اجتماعی و اقتصادی را برای همه نمایان کنید.

وی یادآور شد: امروز در ورزش استان، پتانسیل ها و ظرفیت های خیلی خوبی وجود دارد که خواهش می کنم در این راستا کمک کنید.

امیری خراسانی با تأکید بر اینکه گاهی اشخاصی به دلیل عدم آگاهی مناسب از قوانین و شرایط در ورزش بد قضاوت می کنند، از اصحاب رسانه خواست: در فضایی که کار می کنید (چه در قالب مکتوب، چه تصویری و چه فضای مجازی)، آیین نامه ها و قوانین را شفاف سازی کنید.

وی با اعلام اینکه تصمیم داریم رشته ی ورزشی فوتسال استان را دوباره زنده کنیم، ابراز امیدواری کرد: سال 97 سال فوتسالی خوبی برای استان باشد.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش افزود: این ارتباط دو سویه بین روابط عمومی و رسانه ها باید همچنان برقرار باشد، تا بتوانیم از پتانسیل یکدیگر در راستای پیشرفت ورزش حداکثر استفاده را کنیم.

انتهای پیام/ب

مربی تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان معرفی شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار