ترامپ در پیامی توئیتری اعلام کرد وزیر خارجه آمریکا همراه با سه زندانی آزاد شده از کره شمالی در راه بازگشت به این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پیامی توییتری اعلام کرد مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، به همراه 3 زندانی آزاد شده از کره شمالی در حال بازگشت به آمریکا است.

وی همچنین اعلام کرد زمان و مکان برگزاری نشست آینده با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، مشخص شده است.

ترامپ افزود هواپیمای این سه زندانی سابق در پایگاه هوایی «اندروز» واقع در مریلند آمریکا و در حوالی ساعت 2 صبح به وقت محلی به زمین خواهد نشست و خود به استقبال آن‌ها خواهد رفت.

او در پیامی در صفحه کاربری توییتر خود نوشت: «خوشحالم به اطلاع برسانم مایک پمپئو، وزیر خارجه (آمریکا)، اکنون همراه با 3 مرد فوق‌العاده در هواپیما و در راه بازگشت به آمریکا است و اکنون همه بسیار مشتاق ملاقات با آن‌ها هستند. به نظر می‌رسد وضع سلامتی آن‌ها نیز مطلوب باشد. همچنین، ملاقات خوبی با کیم جونگ اون برگزار شد. زمان و مکان نشست آینده نیز تعیین شده است.»

دولت کره جنوبی از گزارش‌ها درباره آزاد شدن این زندانیان استقبال و اعلام کرد این مسئله «تاثیری مثبت» بر نشست آینده میان سران آمریکا و کره شمالی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار