سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، گفت: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان در موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

برگزاری هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سید غلامرضا حسینی صبح امروز بیان کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز دوره ششم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، دوره هفتم این مسابقات با مشارکت جهاد دانشگاهی، دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه ثبت‌نام دوره هفتم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان‌های مختلف کشور آغازشده است، اظهارکرد: این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود و گروه‌های دانشجویی تا 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری برای ثبت‌نام در این مسابقات فرصت دارند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، با تأکید بر اینکه زمان برگزاری مرحله استانی این مسابقات به‌زودی اعلام خواهد شد، افزود: گروه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر و مراکز جهاد دانشگاهی استان برای ثبت‌نام در این مسابقات اقدام و یا به سایت رسمی مسابقات مناظره به آدرس isdc.ir مراجعه کنند.

حسینی، ادامه داد: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع‌های غیرعلمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به‌روز آمدی و کارایی مباحث، نقل‌ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات از خط‌مشی این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی است.

وی، با اشاره به اینکه مسابقات مناظره دانشجویی فرصتی مناسب برای نهادینه کردن فضای علمی، منطقی و اخلاقی در سطح جامعه است، یادآورشد: دانشجو بودن شرط الزامی برای ثبت‌نام در مسابقات مناظرات دانشجویی و متقاضیان به‌صورت گروه‌های چهار نفره ثبت‌نام می‌شوند و می‌توانند در هر مقطع دانشگاهی ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ د

برگزاری مناظرات دانشجویی در ایلام

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.