مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان 150 برنامه فرهنگی، ورزشی در سطح استان ایلام برگزار می شود.

برگزاری 150برنامه فرهنگی ،ورزشی هفته جوان در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; بهروز حیدرزاده اعلام کرد: برنامه های هفته جوان از هشتم تا 14 اردیبهشت ماه جاری در سراسر استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.
وی افزود: با کلیه دستگاه ها و ارگان های مرتبط جهت شناسایی و معرفی جوان نمونه در 17 محور مکاتبه شده و پس از ارزیابی سوابق و افتخارات، جوانان نمونه انتخاب و در هفته جوان با حضور مدیران ارشد استان از آنان تجلیل بعمل خواهد آمد.
حیدرزاده گفت: علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی ، ورزشی در سطح استان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار جوانان نخبه با ائمه جمعه، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع محیط زیست و طبیعت همچنین برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع اشتغال و کار آفرینی با دانشگاه ایلام از دیگر برنامه های هفته جوان است.
حیدرزاده با بیان اینکه زمینه لازم برای استفاده رایگان جوانان از امکانات ورزشی فراهم شده، اضافه کرد: از مهم ترین برنامه های هفته جوان افتتاح 10 خانه روستایی با امکانات و تجهیزات ورزشی کامل در حوزه امور جوانان در همه شهرستان های ایلام است.
وی افزود: استفاده رایگان از اماکن و امکانات ورزشی، نیم بها شدن بلیط استخرها اعم از دولتی و خصوصی در سراسر استان، برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور استاندار ایلام و همایش پیاده روی از دیگر برنامه های هفته جوان است.

انتهای پیام/اس

 

برنامه های ورزشی هفته جوان در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.