مدیرکل زندان های استان و تنی چند از مسئولین ستادی، از زندان دره شهر بازدید کردند و با زندانیان و سربازان وظیفه دیداری چهره به چهره داشتند.

مقبولیت فعالیت های تربیتی در گرو اثربخشی آنهاست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; در این بازدید از روند اجرای فعالیت های اصلاحی و تربیتی دیدن شد و پس از استماع اظهارات زندانیان و پاسخ به درخواست های آنان، با سربازان وظیفه و کارکنان زندان دره شهر نیز دیداری صورت گرفت که ضمن بیان و حساسیت شغل زندانبانی و مشکلات آن، به ارائه راهکار ها و نحوه اجرای مطلوب اقدامات تأمینی و تربیتی پرداخته شد.

عبدالمجید کشوری بیان کرد: در صورتی می توان فعالیت های اصلاحی و تربیتی را قابل قبول دانست که با اثربخشی و بازپروری همراه باشد. ایشان اذعان داشت: بررسی چالش های ممکن در نحوه اجرا و تنوع در پیاده سازی فعالیت های اصلاحی و تربیتی می تواند زمینه اثربخشی هرچه مطلوب تر اقدامات را فراهم کند و پایش کارشناسانه برنامه های تدوینی ، می تواند سطح کمی و کیفی فعالیت ها را بهبود بخشد.

 وی ادامه داد: ارتقاء سطح آگاهی های دینی و مذهبی زندانیان ، کاهش آسیب های رفتار و برقراری نظم و آرامش را به دنبال دارد که می بایست به صورت مستمر و هدفمند در سطح زندان ها مدیریت شود.

انتهای پیام/ د

بازدید از زندان های دره شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.