مدیرکل زندان های ایلام گفت:یکی از مولفه هایی که می بایست در جوانان و بیشتر در زندانیان تقویت شود، انس با اهل البیت علیهم اسلام است.

اصلاح و تربیت زندانیان در مسیر انس با اهل بیت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; عبدالمجیدکشوری بیان کرد: بهره مندی از ارشادات علمای دینی و مذهبی در راستای تقویت و ارتقاء سطح باورهای اعتقادی زندانیان می تواند مسیر اصلاح و تربیت زندانیان را بیش از پیش هموارتر کرده و زندگی به خطا رفته زندانیان را احیاء کند.

وی اظهارکرد: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم، تأثیرات آموزه های دینی، مراسم و مناسبت های خاص مربوط به آئین اسلام می باشد همانگونه که جامعه بدون انسان های متفکر و اندیشمند معنا ندارد، می توان گفت جامعه متعالی بدون انسان های برخوردار از آموزه های دینی از مفهوم و اصالت پایدار خود تهی می شود.

حجه الاسلام والمسلمین مرادبیگی مدیر حوزه های علمیه استان ضمن تقدیر از تلاش مسئولین زندان های استان در راستای اصلاح و بازپروری زندانیان و رفع مشکلات آنها، بیان داشت: یکی از مولفه هایی که می بایست در جوانان و بیشتر در زندانیان تقویت شود، انس با اهل البیت علیهم اسلام است که در نهایت به معرفت و شناخت فرد از خود و خدا منتج می گردد.

حجه الاسلام والمسلمین مرادبیگی راه رهایی از بند نفس و هدایت به صراط مستقیم را در گرو انس با مسائل مذهبی ، دینی و اهل بیت علیهم سلام دانست و خواستار ترویج و توسعه هر چه بهتر مبانی دین مبین اسلام برای زندانیان شد.

انتهای پیام/ د
تقویت باورهای اعتقادی زندانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.