رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری خواستار کناره‌گیری جان تستر، سناتور دموکرات ایالت مونتانا، شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پیامی توییتری از یک سناتور دموکرات به شدت انتقاد کرد.

سی ان ان پیش از این گزارش داده بود جان تستر، سناتور دموکرات از ایالت مونتانا، شایعاتی درباره «رانی جکسون»، کاندیدای ترامپ برای تصدی سمت وزیر امور کهنه‌سربازان آمریکا، مطرح کرده بود. این سناتور دموکرات گفته بود اطلاعاتی به دست دموکرات‌ها در مجلس سنا رسیده است که نشان می‌دهد جکسون که اکنون به عنوان پزشک کاخ سفید نیز فعالیت می‌کند، با زیردستان خود رفتار مناسبی ندارد و با آن‌ها برخوردی خشونت آمیز دارد.

در پی انتشار این گزارش‌ها، جکسون نامزدی خود برای سکانداری این وزارتخانه را لغو کرد.

روز شنبه، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به این مسئله در پیامی در صفحه کاربری خود نوشت: «ادعاهای مطرح شده از جانب سناتور جان تستر علیه دکتر ران جکسون اشتباه از آب درآمده است. سرویس اطلاعاتی نتوانسته است اتهامات ساختگی دموکرات‌ها که خانواده جکسون را به شدت ناراحت کرده است، تایید کند (در حقیقت، سرویس اطلاعاتی این مسئله را انکار کرده است.) تستر باید از سمت خود کناره‌گیری کند.»

ترامپ در پیام دیگری در ادامه نوشت: «مردم بزرگ مونتانا این تهمت‌زنی علیه فردی بسیار خوب را تحمل نخواهند کرد. جکسون مردی است که مردم مونتانا وی را تحسین می‌کنند و برای او احترام قائلند. حال، اکنون بدون هیچ دلیلی آبروی وی از دست رفته است. تستر! این منصفانه نیست!»

تستر در واکنش به کناره‌گیری جکسون از نامزدی برای سکانداری وزارت امور کهنه‌سربازان آمریکا، از افرادی که گزارش‌ها درباره اخلاق تند وی را منتشر کرده بودند، قدردانی کرد.

این در حالی است که جکسون این گزارش‌ها را رد و اعلام کرده است: «ادعاهای مطرح شده علیه من همگی دروغین و ساختگی هستند.»

انتهای پیام/

توییت ترامپ درباره سناتور دموکرات از مونتانا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار