هزاران تن از مردم یمن برای تشییع پیکر رئیس شورای عالی سیاسی یمن که در حمله متجاوزان سعودی به شهادت رسید، در صنعا حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره حضور هزاران تن از مردم یمن در صنعا را برای تشییع پیکر رئیس شورای عالی سیاسی یمن به تصویر کشید.

یحیی الشامی،  خبرنگار المسیره، از میدان سبعین صنعا گزارش داد: اکنون هزاران تن از مردم یمن در این میدان حاضر شده‌اند تا در مراسم تشییع پیکر شهید (صالح صماد)  شرکت کنند و همچنان بر جمعیت آن‌ها افزوده می‌شود.

برگزاری مراسم تشیع پیکر شهید صالح صماد در یمن

تا دقایقی دیگر، بر پیکر شهید صالح صماد نماز خوانده، و پس از آن مراسم تشییع برگزار می‌شود.

در همین حال، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، گفت: هر چه تجاوزگری علیه یمنی‌ها تشدید شود، اراده ملت یمن در هم نخواهد شکست. ملت یمن امروز بار دیگر بر پایبندی به اصول خود با وجود تلاش‌های آمریکا و سعودی‌ها برای به زانو درآوردن این مردم، تاکید می‌کند. ملت یمن تسلیم شدن در برابر سلطه آمریکا و عربستان را نخواهد پذیرفت.

اوافزود: از زمان آغاز تجاوز به یمن، کفن هایمان را همراه داریم و برای هرگونه فداکاری آماده هستیم.

محمد علی حوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، نیز گفت: متجاوزان نخواهند توانست ما را به تسلیم شدن وادار کنند و ما همچنان سرسختانه ایستادگی خواهیم کرد. می‌دانیم که در برابر دو گزینه پیروزی یا شهادت قرار داریم.

در همین حال، شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: جنگنده‌های متجاوز سعودی منطقه نزدیک به میدان سبعین در صنعا را، که عرصه حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر رئیس شورای عالی سیاسی یمن است، هدف قرار دادند.

ورودی‌های میدان سبعین در صنعا مملو از جمعیت است و مردم به رغم حملات هوایی جنگنده‌های متجاوز سعودی، با حضور گسترده در این میدان شعار سر می‌دهند.

اخبار لحظه‌ به لحظه از تشییع پیکر شهید صالح صماد را در اینجا مشاهده کنید:

یک نفر در حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی آمریکایی به اطراف میدان السبعین، در پایتخت صنعاء، هنگام برگزاری مراسم تشییع شهید صالح صماد و هفت نفر از همرانشان، به شهادت رسید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

۶ سال پیش

تقریبا از همه استان‌های یمن و حتی از جزایر متعلق به یمن در دریا‌ها در این مراسم میلیونی حضور یافته بودند.

۶ سال پیش

پیکر شهید صالح صماد و پیکر‌های شهدای همراهش به خاک سپرده شدند.

۶ سال پیش

خبر‌هایی درباره شهادت یک شهروند یمنی بر اثر حملات جنگنده‌های متجاوز سعودی به مناطق اطراف میدان سبعین، در مراسم تشییع پیکر رئیس فقید شورای عالی سیاسی یمن، منتشر شده است.

۶ سال پیش

مردم  یمن در اين مراسم، شعارهای «مرگ بر آمريکا و اسرائيل» سر می‌دهند.

۶ سال پیش

مهدی المشاط، رئیس جدید شورای عالی سیاسی یمن، در مراسم تشییع پیکر شهید صالح الصمّاد رئیس فقید این شورا در صنعا پایتخت یمن شرکت کرد.

۶ سال پیش

انتهای پیام/

مراسم تشیع پیکر شهید صالح صماد در صنعا

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار