مدیران دانشگاه‌ها  باید مانند همه مدیران سطح كشور به حمایت از كالای ایرانی توجه داشته باشندغلامی گفت: دانشگاه‌ها هم بخشی از جامعه هستند، مدیران دانشگاه‌ها هم باید مانند همه مدیران سطح كشور به حمایت از كالای ایرانی توجه داشته باشند.

منصور غلامی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه های این وزارتخانه برای تبیین شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است، گفت: وزارت علوم در بحث شعار سال و حمایت از کالای ایرانی کارهای زیادی در دستور کار قرار داده است، به طوری که مراکز علمی و پژوهشی برنامه هایی جامع را در این خصوص آماده و مراحل اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: حمایت مردم از کالای ایرانی، گام اول تحقق شعار سال 97 است و باید همه مردم به این حركت جدی پاسخ دهند، خرید ملی شاید ابتدا مهم جلوه نكند اما رونق واحدهای تولیدی و مراكز صنعتی است كه توان آنها را  برای بهبود و ارتقا كیفی بهتر خواهد كرد.

غلامی تصریح کرد: دانشگاه‌ها هم بخشی از جامعه هستند، مدیران دانشگاه‌ها هم باید مانند همه مدیران سطح كشور به حمایت از كالای ایرانی توجه داشته باشند.

وزیر علوم بیان کرد: برای محیط های دانشجویی و تحقیقاتی هم که در حوزه پایان نامه ها کار می‌کنند آئین نامه های خاصی ابلاغ کرده ایم که تدابیری را در این خصوص بیاندیشند و به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: در همین راستا اقدامات آموزشی با کمک انجمن های دانشجویی برای تببین و تقویت این نوع دیدگاه و تفکر برای منافع ملی طراحی کرده ایم،  قطعا وزارت علوم از طریق دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی  حامی علمی این حرکت و شعار سال است.

انتهای پیام/

اظهارت غلامی درباره اقدامات وزارت علوم در حوزه حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
سلام پیراهن تیم ملی فوتبال را از دست ندهید. حمایت از تولید ملی؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار