معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان روزارتش را نماد همدلی و همبستگی ملت ایران دانست وگفت: ارتشیان همگام با نیرو‌های مسلح نهایت تلاش خود را در راستای ایجاد امنیت و آرامش کشور انجام دادند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان امروز (۲۷ فروردین) در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز‌های ارتش، پاسدار و جانباز که در سالن شهدای دولت استانداری در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش نام گذاری شده است، گفت: روز ارتش نماد همدلی و همبستگی ملت ایران است، زیرا ارتشیان همگام با نیرو‌های مسلح نهایت تلاش خود را در راستای ایجاد امنیت و آرامش کشور انجام دادند.

وی افزود: روز ارتش مختص به فرزندان این ملت است که ضمن گرامیداشت این روز باید از تمام بستر‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه آن تلاش شود.

خوش اقبال بر مشارکت همه بخش‌های دولتی و ایجاد بستر‌های لازم برای حضور چشمگیر اقشار مردم در گرامیداشت برنامه‌های روز ارتش تاکید کرد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: حضور دانش آموزان و فرهنگیان در این مراسم ضروری است، زیرا دانش آموزان آینده سازان کشور ما هستند و حضور آن‌ها در این مراسم بهترین راه انتقال ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان عزیزبه ویژه ارتشیان ما به آینده سازان کشور است.

 خوش اقبال افزود: هرکدام از دستگاه‌ها با توجه به وظایفی که دارند باید در راستای برگزاری روز ارتش اهتمام جدی داشته باشند، زیرا آن‌ها برای پاسداری و حفاظت از نظام نهایت تلاش را از خود نشان دادند.

گفتنی است؛ حضرت امام خمینی  (ره) در ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به ملت ایران روز چهارشنبه (همان سال) ۲۹ فروردین را روز ارتش اعلام کردند.

انتهای پیام/م

روز ارتش مختص به فرزندان این ملت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.