در دومین روز هفته هنر انقلاب اسلامی به همت دفتر حوزه هنری شهرستان بیجا از خانواده شهید هنرمند غلامرضا نریمان با حضور جمعی از مسئولین تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کردستان، به مناسبت دومین روز هفته هنر انقلاب اسلامی براساس برنامه‌های پیش بینی شده توسط رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بیجار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار و جمعی از هنرمندان انقلابی با حضور در منزل برادر شهید از خانواده معزز شهید هنرمند غلامرضا نریمان تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از خانواده شهید هنرمند غلامرضا نریمان در بیجار

ناصر قربانپوردر این دیدار با برشمردن ویژگی‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت:: شهید نریمان از هنرمندان متعهدی بودند که در مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب و در راه حراست از کشور به فرمان حضرت امام لبیک گفتند و از همان ابتدای انقلاب در مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب وارد سپاه پاسداران شدند و سپس با حضور در جبهه نبرد با کشور متخاصم عراق به مبارزه پرداختند و هزمان نیز به ثبت حماسه آفرینی‌های جان برکفان دفاع از حریت و آزادگی ملت نیز می‌پرداختند.

تجلیل از خانواده شهید هنرمند غلامرضا نریمان در بیجار

وی افزود: قطعا پاداش این همه رشادت چیزی غیر از شهادت نخواهد بود و سرانجام این فرزند برومند کردستان و شهرستان بیجار در ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۶۷ در سن ۳۵ سالگی به مقام والای شهادت نائل آمدند.

قربانپور زنده نگه داشتن نام وخاطره شهیدان را امری واجب و ضروری دانست و گفت:: در کنار این زنده نگه داشتن‌ها که وظیفه اصلی و محوری حوزه هنری است تمجید از مقام شامخ خانواده شهیدان و صبر و بردباری آنان نیز باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

تجلیل از خانواده شهید هنرمند غلامرضا نریمان در بیجار

درادامه این دیدار هریک از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و سپس برادر شهید نریمان به ذکر خاطراتی از دوران کودکی و همچنین دوران مبارزه آن شهید والامقام پرداختند.

در این دیدار با اهدای لوح تقدیرو یک تابلوی طراحی شده از تصویر شهید والا مقام که توسط هنرمندان حوزه هنری آماده شده بوداز خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.

تجلیل از خانواده شهید هنرمند غلامرضا نریمان در بیجار

انتهای پیام/ م

خانواده شهید غلامرضا نریمان تجلیل شدند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.