مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیادشیرازی با حضور مشاور نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور زمینی در سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت سید شهیدان جنگ سخت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، صبح امروز با حضور مشاور نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور زمینی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استان در محل حسینیه لشگر 28 پیاده کردستان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در این مراسم اظهار داشت: کردستان 5 هزار و 400 شهید والامقام و یکهزار پیشمرگه مسلمان را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری افزود: شهادت در پیشگاه خداوند جایگاه والایی داشته و شهدا با نثار جان خود در راه خدا با دشمنان اسلام می‌جنگند و درنهایت به لقای خداوند نائل می‌شوند.

وی با اشاره به وصیت‌نامه پرمعنای صیاد شیرازی، گفت: پروردگارا رفتن در دست توست، من نمی‌دانم چه موقع خواهم رفت ولی می‌دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده دینت بجنگم تا به فیض شهادت برسم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی دو نیروی پرتوان و هوشمند نظام بودند، تصریح کرد: امیر صیاد شیرازی سید و سالار شهیدان در جنگ سخت و سید مرتضی آوینی سرور شهیدان در جنگ نرم است.

امیر برزگری افزود: شهیدان با جانفشانی و از خودگذشتگی، امروز عزت، سربلندی و امنیت را برای ما به یادگار گذاشتند.

وی اظهار کرد: شهدا با اطاعت از فرامین خدا و درس بندگی و ولایت را به ما آموختند و آن را به عنوان ودیعه الهی به ما سپردند.

انتهای پیام/م

مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در کردستان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.