معاون نیروی انسانی سپاه بیت المقدس گفت: سایت پیشمرگ روح‌الله برای معرفی شهدا ایجاد شده که مشخصات شهدا را به روز نشان می‌دهد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کورش ملکشاهی معاون نیروی انسانی سپاه بیت‌المقدس پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج با بیان اینکه کردستان بیشترین خانواده بالای یک شهید را نسبت به سایر استان‌های کشور دارد، گفت: اجرای طرح پژوهشی سرگذشت شهدا و برگزاری کنگره 5400 شهید از برنامه‌های سپاه در استان است.

ملک‌شاهی خاطرنشان کرد: ما در کردستان شهدایی داریم که می‌توان در سطح کشور به آنها افتخار کنیم، اما در معرفی آنها به خوبی عمل نشده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ظرفیت فضای مجازی امروز در این حوزه بلااستفاده مانده است، گفت: باید در راستای معرفی شهدای استان از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای بهره‌گیری شود.

ملکشاهی اذعان کرد: سایت پیشمرگ روح‌الله برای معرفی شهدا ایجاد شده که مشخصات شهدا را به روز نشان می‌دهد.

ملکشاهی بیان کرد: باید گذشته پر افتخار 8 سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده انتقال داده شود شهدا متعلق به همه نسل ها هستند و باید در این راستا از تمام توان استفاده کنیم.

معاون نیروی انسانی سپاه بیت المقدس خاطرنشان کرد: در کردستان شهدایی داریم که با بستن آنها به تیر برق، به آتش کشیده شدند، اما به درستی به مردم معرفی نشده‌اند.

وی همچنین گفت: نامگذاری برخی از ساختمان‌ها به نام شهدا و غیره را از اقدامات انجام گرفته در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

انتهای پیام/ د م

دوران پرافتخار دفاع مقدس به نسل‌های جوان انتقال یابد

برچسب ها: سپاه ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
شهیدبزرگوارعلی عفوری بودتوسط چریکهای بهاصطلاح فدایی خلق اسیردرسه راهی ادب به تیربرق بسته شدباریختن بنزین به شهادت رسیدیادش گرامی