نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا از دستورات دین اسلام بوده و همواره مورد توجه بزرگان به ویژه پیامبر مکرم اسلام بوده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان بنیاد شهید استان کردستان، با تاکید بر تلاش در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه، گفت: باید همواره تلاش کنیم که نام و یاد شهدا در جامعه ماندگارباشد.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا از دستورات دین اسلام بوده و همواره مورد توجه بزرگان به ویژه پیامبر مکرم اسلام بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول این سال‌ها منشا خیر و برکات زیادی بوده است، بیان کرد: اقدامات بنیاد شهید در زمینه توجه به فرزندان و خانواده شهدا قابل توجه بوده اما توجه به اشتغال فرزندان شاهد مساله جدی است که باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: اشتغال فرزندان شاهد باید به صورت ویژه در دستور کار بنیاد شهید و تمام مسوولان استان قرار گیرد و از تمام ظرفیت‌ها در این راستا استفاده شود.

 وی گفت: شاید بکارگیری فرزندان شاهد در پست‌های اداری به نوعی امکان‌پذیر نباشد اما باید طوری عمل کنیم که هر کدام از فرزندان شاهد به کارآفرینانی برای ایجاد اشتغال دیگران تبدیل شوند.

 

حسینی شاهرودی با بیان اینکه انسان با اختیار در مسیر حق و باطل قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در این میان اگر انسان‌هایی وجود نداشته باشند که در مقابل باطل ایستادگی کنند عالم بشریت کاملا نابود می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ضد منافع استکبار و دشمنان اسلام بود از این رو با تمام توان به مقابله با این نظام پرداختند و این شهدا بودند که در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: فرهنگ مقاومت باید همیشه بماند و تقویت شود چرا که این فرهنگ لازمه مقابله جدی با جبهه برابر اسلام است.

حسینی‌شاهرودی پیروزی ایران در برابر تمام توطئه‌های دشمنان در طول 40 سال عمر انقلاب را حاصل وجود روحیه جهادی در جامعه دانست و گفت: امروز ایران به جایگاهی رسیده که دشمنان حتی برای حل برخی از مشکلات خود مجبور هستند به ایران متوسل شوند.

وی از شهادت به عنوان بالاترین مقام در دنیا و آخرت نام برد و گفت: این فرهنگ باید همواره زنده باشد و در جامعه توسعه و ترویچ پیدا کند.

انتهای پیام/ د م

شهادت بالاترین مقام در دنیا و آخرت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.