نماینده ولی فقیه در کردستان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایند ولی فقیه در کردستان، متن پیام آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی به این شرح است:

مردم سر افراز و همیشه در میدان کردستان

گام های استوار شما همیشه افتخار آفرین بوده است و دشمنان شما فراموش نکرده اند آن گام هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از انقلاب اسلامی برداشته شد و امروز در راهپیمایی 22 بهمن آمد و حماسه دیگری را خلق کرد.

درود بر بصیرت و آگاهی شما که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بد خواهان را عرصه پیروزی حق می سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت را برای نظاره می آرایید.

به نظر می رسد 39 سال حضور مردم شریف کردستان هم پای تمام مردم ایران برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب برای دشمنان کافی باشد تا از خواب غفلت بیدار شوند و دست از نیرنگ توطئه چینی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی دست بردارند.

همچنین دوستان و دشمنان کردستان بدانند که این مردم راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

در پایان مجددا از حضور حماسی مردم کردستان در 22 بهمن 96 که وعده مقام معظم رهبری را به عرصه عمل رسانده و حماسه تماشایی را خلق کردند مجددا تشکر می نمایم.

انتهای پیام/م

نماینده ولی فقیه در کردستان از حضور حماسی مردمدرراهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد

 

 

 

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.