رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: بکارگیری ظرفیت‌های مختلف برای پرداختن به موضوع شهید و شهادت وترویج و نهادینه‌کردن این فرهنگ ارزشمند امری ضروری است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان  پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، زبان هنر را بهترین و تاثیرگذارترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و گفت: امروز دیگر زمان سخنرانی نیست و با سخنرانی نمی‌توان فرهنگ را انتقال و یا ترویج داد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌ها خروجی مناسبی در حوزه تبین ایثارگری‌ها و رشادت‌ها نخواهد داشت لذا باید با سرمایه‌های مشترک، برنامه‌های مشترک و کارهای تخصصی در این راستا انجام دهیم.

وی گفت: نسل امروز ما نیاز به کارهای حرفه‌ای دارد و اقدامات کلیشه‌ای نمی‌تواند تاثیری لازم را بر آنها بگذارد.

مرادی خاطرنشان کرد: بکارگیری ظرفیت‌های مختلف برای پرداختن به موضوع شهید و شهادت و معرفی شهدا و ترویج و نهادینه‌کردن این فرهنگ ارزشمند امری ضروری است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به صورت دستگاهی به حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهید و شهادت بپردازیم قطعا نتایج مثبتی حاصل نمی‌شود.

وی ادامه داد: برخی تولیدات هنری در حوزه شهید و شهادت و معرفی شهدا مطلوب است و آثار برخی نویسندگان ما دنیایی حرف برای گفتن دارند و این می‌طلبد که ادارات استان به تولید این دست کمک کنند.

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: همه جای استان کردستان آغشته به خون مطهر شهدای گرانقدری است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سرزمین مجاهدت‌های خاموش و سرزمین صفا و وفاداری است.

انتهای پیام/ د م

همه جای استان کردستان آغشته به خون مطهر شهدای گرانقدر است

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.