فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیروهای مسلح را مولود انقلاب خواند و گفت: فرماندهان ارتش فرماندهانی مکتبی، لایق، شایسته و توانمند هستند و هیچگاه اجازه نفوذ دشمنان را نخواهند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمن همیشه به دنبال اختلاف، تفرقه و ناآرامی است و از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد اختلاف استفاده می‌کند.

وی افزود: آنچه که دشمنان ما و ایادی وابسته به استکبار را نگران کرده است، یکپارچگی بین نیروهای نظامی، امنیتی، سپاه و ارتش است چرا که قدرت و اقتدار را ایجاد می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: سپاهیان و ارتشیان یک لشکر الهی و فرزندان یک کشور هستند و با کمک نیروهای بسیجی همواره در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

رجبی نیروهای مسلح را مولود انقلاب خواند و گفت: فرماندهان ارتش فرماندهانی مکتبی، لایق، شایسته و توانمند هستند و هیچگاه اجازه نفوذ دشمنان را نخواهند و ترفند دشمن نیز علیه کشور ما کارساز نخواهد شد.

وی مردم را بزرگترین سد راه پیشبُرد برنامه‌های دشمن خواند و اعلام کرد: مردم استان کردستان گرچه در یک محدوده جغرافیایی با عراق پیوستگی دارند اما هوشیارند و می‌دانند که اراده‌های باطلی در آن طرف مرزها وجود دارد که در جهت منافع کشور نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اضافه کرد: دشمن برای نابودی وحدت رویه، آرامش و توسعه ما ساز و کار خود را دارد و از ظرفیت‌هایی مانند گروهک‌های ضدانقلاب و مذهب استفاده می‌کند و راه صدام بعثی را که عامل جنایت بود ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در خصوص نقش رسانه های داخلی در راستای مقابله با ترفندهای ضدامنیتی و اختلافات قومی و مذهبی رسانه‌های بیگانه، خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی باید با حرکت در چهارچوب قانون و مقررات در راستای تحکیم مبانی قدرت، توسعه و پیشرفت کار کنند.

انتهای پیام/ د م

مردم بزرگترین سد راه توطئه‌های دشمنان هستند

 

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.