نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در میان همه ناامنی‌های منطقه‌ای، ایران اسلامی در سال 96 امنیتی مثال‌زدنی داشت که خدا را برای این نعمت شاکریم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تبریک فرارسیدن سال نو شمسی به همه مردم ایران به ویژه مردم کردستان، گفت: نوشدن طبیعت، نویدی برای نوشدن همه زمین و زمان است و ما هم باید خود را نو کنیم.

حسینی‌شاهرودی افزود: جشن نوروز مختص ایرانیان نیست و بسیاری از کشورهای منطقه نیز همزمان این عید را جشن می‌گیرند.

وی این عید را به همه مردم ساکن در این مناطق تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سال 97 سالی پر از شادی، موفقیت، امنیت، آزادگی و عزت برای همه مسلمانان و ملت ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به رویدادهای سال 96، افزود: در میان همه ناامنی‌های منطقه‌ای، ایران اسلامی امنیتی مثال‌زدنی داشت که خدا را برای این نعمت شاکریم.

وی بیان کرد: از جمله موفقیت های بزرگ ایران اسلامی در سال 96، شکست و نابودی داعش به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و انسانیت بود.

حسینی‌شاهرودی به موفقیت‌های اقتصادی و سیاسی و پیشرفت در ابعاد مختلف نیز اشاره کرد و افزود: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده بود اقداماتی انجام گرفت که باید ادامه داشته باشد.

وی به پایه‌ریزی کارهای مناسب برای تحقق این شعار در استان اشاره و اظهار داشت: باید مساله معیشت و اقتصاد همچنان مساله اول استان باشد و جدی‌تر به آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به فشار اقتصادی دشمن به واسطه تحریم‌های گسترده، گفت: باید ظرفیت‌های ویژه‌ای به کار گرفته شود  و مشکلات معیشتی و اقتصادی را که مشکلاتی قابل حل است، برطرف کرد.

وی کردستان را استان ادب و فرهنگ و هنر معرفی کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ جاودانه دینی وملی و قومی خود را در این استان فرهنگی تقویت کنیم.

انتهای پیام/ د م

معیشت و اقتصاد مساله اول کردستان در سال جدید است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.