معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان در نوروز امسال به يكهزار و 640 بيمه شده خدمات ارائه کرد.

دکتر مسلم آشوری، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این خدمات به بیمه شده ها در شهرستان های کاشان – آران و بیدگل و نطنز و بادرود در حوزه بیمه گری برای صدور دفترچه و در حوزه اسناد به منظور تایید دارو و  صدور معرفی نامه بیمارستانی در بیمارستان های تابعه انجام شد.

به گفته وی، صدور دفترچه براي يكهزار و 210 نفر، تأييد داروهاي 150 بيمار و صدور معرفي نامه براي 280 نفر از جمله خدمات ارائه شده در ايام تعطيلات نوروز امسال است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان کاشان یکی از شهرهای توریستی کشور است و  می توان كاشان را یک شهر توریست درمانی معرفی کردکه در مسير ترانزيت شمال و جنوب کشور واقع شده  است گفت: از اين رو سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان - کاشان هرسال در ایام نوروز جهت رفاه حال بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت علاوه بر بیمه شدگان این شهرستان به تمامی مسافرینی که بنا به هر دلیلی نیاز به خدمات سلامت دارند با برقراری کشیک ایام نوروز به مسافرین  خدمات سلامت ارائه می كند. 

مدیر سرپرستی بیمه سلامت  شمال استان اصفهان –کاشان در پایان گفت: 130 هزار نفر بيمه شده تحت پوشش سرپرستی بیمه سلامت  شمال استان اصفهان –کاشان هستند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: بیمه سلامت ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.