سخنگوی شورای شهر زنجان گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق بخشی به بازار تولیدات داخلی، تمام نیازهای شهرداری زنجان با کالای ایرانی تامین می شود.

سجاد خدایی سخنگوی شورای شهر زنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و رونق بخشی به کالاهای ایرانی، طرح حمایت از کالای ایرانی در مجموعه شهردرای زنجان اجرا می شود.

وی افزود: سال گذشته نیز تاکید بر این بودکه اقداماتی که شهرداری انجام می دهد اولا متمرکز باشد و ثانیا کالاها را در اولویت اول از داخل شهر و استان تهیه شود.

سخنگوی شورای شهر زنجان گفت: در بحث خرید گل و گیاه که در اسنفند ماه در بودجه شهرداری برای سال 97 آمده بود این طرح اجرا شد.
وی افزود: نام گذای سال 1397 به سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری نشان می دهد که حمایت از تولید و کالای ایرانی باید نهادینه شود .
خدایی تاکید کرد: شهرداری تا جایی که ممکن است محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را که در ایران تولید می شود را از تولیدات داخلی و استانی تهیه می کند.

سخنگوی شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه خرید کالاهای تولید داخل استان  در الویت است گفت:اگر کالایی هم در داخل استان تولید نمی شود  از تولید کنندگان سایر استانها تهیه کنیم.

خدایی تصریح کرد:این طرح به عنوان یک دستورالعمل به شهردرای ابلاغ شده است و پیگیری لازم نیز در این خصوص اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: کل مجموعه شهرداری باید این دستور العمل را رعایت کنند تا بتوانیم در بحث حمایت از تولید و اشتغال و رونق بخشی به بازار تولیدات داخلی نقش خود را ایفا کنیم.
انتهای پیام/ن

ضرورت حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.