رئیس کمیسیون عمران شهرداری زنجان از اختصاص ۷ هکتار زمین برای بازار خودرو زنجان خبر داد و گفت: ۱۰۰ درصد کار بازار خودرو زنجان انجام گرفته و بزودی افتتاح می‌شود.

راشاد رئیس کمیسیون عمران شهرداری زنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  گفت : در سایت اتوبوسرانی حدود ۷ هکتار زمین به این طرح اختصاص داده شده که به مرکز خرید و فروش خودرو تبدیل می‌شود.

راشاد افزود: ۱۰۰ درصد کار بازار خودرو زنجان انجام گرفته و در حال حاضر نرم افزار‌ها و هماهنگی‌هایی که بین شهرداری و دستگاه‌هایی که در خرید و فروش خودرو دخیل هستند در حال انجام است.

وی بیان کرد که بازار خودرو زنجان در خیابان نینوا منتهی به پونک ساخته شده و در حال حاضر احداث این خیابان به پایان رسیده و مراحل روشنایی آن در حال انجام است.

رئیس کمیسیون عمران شهرداری زنجان بیان کرد که قیمت خودرو‌های دست دوم در زنجان نسبت به سایر شهر‌ها بالا است.

راشاد افزود: مراکز فروش اتومبیل که در خیابان جاوید زنجان قرار دارند برای انتقال به محل جدید در اولویت می‌باشند.

وی گفت: نماینده‌ای از سوی شهرداری جهت مذاکره با صاحبان گالری‌های اتومبیل انتخاب شده تا اقدامات لازم برای جابجایی انجام بگیرد.

رئیس کمیسیون عمران شهرداری زنجان گفت::زمان افتتاح این بازار اسفند ۹۶ پیش بینی شده بود که به علت وجود برخی مشکلات در محوطه بازار، به تعویق افتاد که به محض رفع مشکلات موجود، این بازار افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

بازار خودرو زنجان بزودی افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.