امروز اعضای شورای اداری شهرستان زنجان اولین جلسه کاری خود در سال جدید را تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان در سال 97 با اشاره به بلاتکلیفی طرح سبزه میدان گفت : این طرح باید در سال جدید جزو الویت های شهرداری زنجان برای به سرانجام رسیدن آن باشد.
وی با اشاره به افزایش بهره وری ادارات و سازمان ها افزود : در سیستم های بانکی قانون باید رعایت شود تا سرمایه گذاران و تولیدکنندگان به راحتی از تسهیلاتی که بانک ها در اختیارشان قرار می دهند بتوانند در جهت تولید ملی و اشتغالزایی گام بردارند.
وقف چی وضعیت عوارضی زنجان – قزوین را نامناسب ارزیابی کرد گفت: روشنایی اتوبان زنجان – قزوین باید هر چه سریع تر انجام شود.
عسگری فرماندار زنجان نیزبا اشاره به نام گذاری سال گفت : حمایت از کالای ایرانی نه تنها وظیفه مردم و مصرف کنندگان است بلکه یکی از وظایف اصلی مسئولین و تولید کنندگان نیز به شمار می رود.
وی افزود : پارک علم و فناوری فرصت های مناسبی را برای تولید و اشتغال فراهم میکند.
به گفته فرماندار زنجان برای تحقق عنوان سال باید حمایت جدی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انجام گیرد.
در ادامه این جلسه هریک از اعضای ستاد کمیته خدمات سفر استان درباره اقدامات انجام شده در تعطیلات نوروزی را بیان کردند.
معصومی شهردار زنجان به نورپردازی پل های عابر پیاده، زیرگذرها و پارک ها اشاره کرد و گفت : از اواسط اسفند سال گذشته روزانه 40 تا 60 تن لکه گیری آسفالت در معابر شهری انجام شده است.
وی افزود : امسال نسبت به سنوات گذشته 2 برابر بیشتر در فضاهای سبز شهر گل کاری صورت گرفته است.
سرهنگ شیرمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز از کاهش 7 درصدی سرقت در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت برای مسافران نوروزی و جمع آوری معتادین متجاهر از درگر اقدامات انجام شده در این بازه زمانی بود.
هلال احمری ها هم همانند دیگر سازمان های خدمات رسان در این ایام پا به کار بودند، از استقرار 8 اکیپ ثابت در محورهای مواصلاتی تا امضای میثاق نامه نه به تصادفات جاده ای که بیش از 25 هزار نفر آن را امضا کردند.
اسکان مسافران نوروزی در 270 کلاس و 20 نمازخانه مدارس ناحیه یک و دو زنجان نیز از دیگر بحث های مطرح شده در این جلسه بود.
انتهای پیام /ک


اسکان مسافران نوروزی در 270 کلاس درس در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.