بثینه شعبان گفت هم اکنون میان سوریه، روسیه، ایران و حزب الله هماهنگی کامل وجود دارد و همین مساله موجب هراس غرب شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بثینه شعبان - مشاور رئیس جمهور سوریه - گفت: هم اکنون میان سوریه، روسیه، ایران و حزب الله لبنان هماهنگی کامل وجود دارد و همین مساله موجب هراس غرب شده است.

وی افزود: توان ائتلافی را که میان روسیه، ایران، سوریه و حزب الله ایجاد شده است نمی توان نادیده گرفت، از این رو در این جنگ روانی که غرب به راه انداخته پیروز خواهیم شد.

این مقام سوری خاطر نشان کرد: به خاطر همبستگی میان سوریه، ایران و حزب الله، اسرائیل از مواجهه با ما ناتوان است. دولت سوریه و متحدان این کشور در حال مشورت درباره تهدید آمریکا به اقدام نظامی علیه سوریه هستند.

وی در مصاحبه با شبکه المیادین لبنان گفت دولت سوریه و روسیه تمهیداتی را بعد از حمله روز یکشنبه اسرائیل به پایگاه هوایی تی 4 در نزدیکی حمص چیده‌اند. غرب یک "جنگ روانی" بعد از شکست معارضان در غوطه شرقی راه انداخته است.

شعبان گفت: «مشورت میان متحدان ادامه دارد و آنها اجازه نخواهند داد امور به ترتیبی که دولت آمریکا مایل است پیش برود.» وی از سوریه، ایران، روسیه و حزب الله لبنان به عنوان طرفهای این مشورت نام برد.

انتهای پیام/

سوریه در جنگ روانی غرب پیروز می شود

برچسب ها: سوریه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار