رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر گفت:انتظار ما از شهردار زرین‌شهر از همان ابتدای کار شورای دوره پنجم این بود که در اسرع وقت طرح شهرک حمل‌ و نقل را از حالت سکون خارج کرده و به نتیجه برساند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید نادی‌زاده دیشب در حاشیه نشست مشترک بررسی لایحه پروژه شهرک حمل‌ و نقل شهرستان لنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم شهرستان لنجان به‌ ویژه زرین‌شهر سال‌ها است که چشم‌ انتظار به ثمر نشستن پروژه شهرک حمل‌ و نقل هستند.

وی با بیان این‌که اتمام شهرک حمل‌ و نقل یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است، افزود: انتظار ما از شهردار زرین‌شهر از همان ابتدای کار شورای دوره پنجم این بود که در اسرع وقت پروژه شهرک حمل‌ و نقل را از حالت سکون خارج کرده و به نتیجه برساند.

رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر ضمن ابراز امیدواری از لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص پروژه شهرک حمل‌ و نقل یادآور شد: تصور ما این است که بسیاری از نواقصی که پیش از این در قرارداد این شهرک وجود داشت، مرتفع شده است و این لایحه می‌تواند رضایت اعضای شورا را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به برخی از بندهای لایحه پیشنهادی شهرک حمل‌ و نقل ابراز کرد: در نظر گرفتن فرجه‌های زمانی سه‌ ماهه برای شروع به کار شرکت‌های حمل‌ و نقل و افزایش تعداد غرفه‌هایی که در مالکیت شهرداری و شهرستان خواهد بود از جمله مواردی بوده که در لایحه دیده‌ شده است.

نادی‌زاده در پایان با بیان این‌که چشم‌انداز روشنی برای زرین‌شهر ترسیم‌ شده است، تصریح کرد: پروژه شهرک حمل‌ و نقل لنجان به‌ عنوان یکی از نخستین پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری، راه را برای ورود سرمایه‌گذاران در شهرستان باز کرد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست مشترک بررسی لایحه طرح شهرک حمل‌ و نقل شهرستان لنجان

برچسب ها: شورای شهر ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار