شهردار زرین شهر، طرح پارک سوار مرکزی، پایانه حمل و نقل بار و سالن ورزشی را سه طرح بزرگ در دست ساخت این شهر اعلام کرد و گفت: این طرح ها تا نیمه اول سال 92 به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، علی اصغر ذاکری هرندی در نشست خبری با  بیان اینکه طرح پارک سواربه عنوان تنها سازه فلزی کشور در زمینی به وسعت 5/5 هکتار و 9هزار و 400 متر مربع زیر بنا در حال ساخت است افزود: برای اجرای آن 170میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به طرح شهرک حمل و نقل گفت: با بهره برداری از این طرح حدود 50 شرکت باربری که با شرکت ذوب آهن و فولاد مبارکه همکاری می کنند به این مکان انتقال می یابند که این امر علاوه بر نزدیک شدن باربری ها به دو صنعت فولاد سازی بزرگ کشور، موجب کاهش ترافیک و مسافت نیز خواهد شد.

شهردار زرین شهردر ادامه به ساخت سالن ورزشی 2500 نفری شهرستان لنجان در این شهر، گفت: در دهه فجر سال جاری این ورزشگاه بزرگ به بهره برداری می رسد.

ذاکری هرندی از ایجاد دو مجموعه طرح گردشگری چرخاب و زیرآب در این شهر نیز خبر داد و گفت: اجرای طرح گردشگری چرخاب در گرو تصویب طرح تفصیلی است.

به گفته وی، طرح گردشگری منطقه زیرآب با فروش 400 میلیارد ریال اوراق مشارکت اجرا می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این شهرداری 27 طرح عمرانی در دست اجرا دارد گفت: از این شمار 13 طرح در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار زرین شهر وسعت فضای سبز این شهر را 2 میلیون و 343 هزار متر مربع اعلام و خاطر نشان کرد: شهرداری زرین شهر برای نگهداری این فضای سبز از ابتدای سال 91 تا کنون 45 میلیارد ریال هزینه کرده است.

زرین شهر با جمعیتی افزون بر 71 هزار نفر، مرکز شهرستان لنجان است که در فاصله 41 کیلومتری جنوب غربی مرکز اصفهان قرار دارد./ب

برچسب ها: اصفهان ، نشست ، خبری ، شهردار ، زرین ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.