مدیرکل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان گفت: تردد مرزی در نوروز ۶۲ درصد ذر استان رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  گفت: ۳۳ هزار و ۶۴۱ مسافر از طریق پایانه‌های مرزی این استان در ایام نوروز تردد کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۲ درصد رشد داشته است.

علی خانقائی افزود: همچنین سه میلیون و ۵۳۳ هزار و ۲۳۰ وسیله نقلیه از ۲۳ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان تردد داشتند که ۱۹۰ هزار و ۵۲۶ تردد از مبادی ورودی به این استان انجام شده است.

وی متوسط تردد ساعتی در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان را ۱۱۰ وسیله نقلیه در ساعت ذکر کرد و گفت: سرعت متوسط در این مدت در استان ۸۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی افزود: بیشترین تردد‌ها در مسیر ایرانشهر به بمپور با ۱۹۱ هزار و ۹۶۸ تردد بوده است.

وی متوسط تردد ساعتی در سیستان و بلوچستان را ۳۶۴ وسیله نقلیه ذکر کرد.

وی با بیان اینکه تمام ناوگان حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان بدون حتی یک مورد حادثه و با ایمنی کامل در خدمت مسافران نوروزی بودند، افزود: در طرح سفر‌های نوروزی امسال ۲۳۱ هزار و ۲۹۳ مسافر از طریق ناوگان حمل و‌نقل عمومی این استان جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۷۰ درصد مسافران جابجا شده به مقاصد داخل استان و ۳۰ درصد به مقاصد بیرون استان اختصاص داشت.

انتهای پیام/گ

تردد در مرز سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار