مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت ۲۳۳ میلیاردی متخلفین در طرح نوروزی و کاهش چشمگیر خرید اجناس خارجی در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در اجرای طرح نظارتی ایام نوروز که از ۱۵ فروردین به مدت یک ماه به طول انجامید کشیک تعزیرات حکومتی در سطح استان به دو صورت ثابت و سیار فعال بود.

میرزایی افزود: در شعب سیار از ۳۲۶ مورد بازرسی انجام شده به ۱۴۳ واحد تذکرات لازم داده شد و همچنین برای ۱۰۴ واحد پرونده تخلفاتی تشکیل که متخلفین به میزان ۱۰۵ میلیون و ۳۷۲ هزار ریال جزای نقدی در حق شاکیان خصوصی و دولت محکوم شدند.

وی افزود: در شعب ثابت در طول اجرای طرح از تعداد ۸۳۵ فقره پرونده وارده در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی و قاچاق کالا و ارز با تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران تمامی پرونده‌ها رسیدگی و متخلفین به میزان ۲۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

میرزایی گفت: در طول مدت اجرای طرح، گشت‌های مشترک بصورت مستمرّ و با حضور بازرسین سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، دامپزشکی و معاونت‌های غذا و دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی و... انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه می‌بایست بهترین خدمات برای مسافرین در استان ارائه می‌شد در اقدام مشترک میان دستگاه‌های مرتبط تمامی مراکز خدماتی بین راهی بازدید و در همین راستا مراکز عرضه فرآورده‌های نفتی، رستوران‌ها، سوپر مارکت ها، مساجد و ... بررسی شد.

میرزایی گفت: کیفیت پایین محصولات خارجی موجب کاهش چشم گیر خرید اینگونه اجناس در منطقه آزاد چابهار شده بود.

انتهای پیام/ع

محکومیت ۲۳۳ میلیاردی متخلفین در طرح نوروزی چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار