مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۳۰۲ هزار و ۶۹۷ تردد نوروزی از ۲۳ اسفند تا ۱۳ فروردین در جاده‌های این استان ثبت شده است.

علی خانقایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: تردد‌های ثبت شده این مدت افزایش حدود ۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

خانقایی مسیر‌های زاهدان - زابل، ایرانشهر - چابهار و زهک - زابل را پر ترددترین مسیر‌های نوروزی در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

وی افزود: همچنین ۱۹۵ هزار و ۱۰۹ مسافر در این مدت از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان استفاده کردند که ۷۰ درصد سفر‌های این مدت به داخل و ۳۰ درصد به مقاصد برون استانی اختصاص داشت.

وی ادامه داد: ۵۲ هزار و ۵۳۱ مسافر نیز در این مدت از سایر استان‌ها توسط ناوگان حمل ونقل جاده‌ای وارد سیستان و بلوچستان شدند.

خانقایی مجموع تردد‌ها در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان را در طرح نوروزی ۳۰ هزار و ۴۹۸ نفر ذکر کرد و گفت: مجموع تردد در مرز‌های استان در این مدت رشد ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر گستره، پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود که فاصله شمالی‌ترین شهر آن «هیرمند» تا جنوب‌ترین شهر این استان «چابهار» حدود هزار کیلومتر است.


انتهای پیام/ع

ورود بیش از ۵۰ هزارمسافرنوروزی توسط ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان

برچسب ها: نوروز ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار