سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: ۶ هزار و ۷۰۰ نفر همزمان با تعطیلات نوروزی از خدمات بستری در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بهره‌مند شدند.

سید محمد هاشمی شهری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:هزار و ۵۰۰ عمل جراحی در این مدت در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی کاهش تلفات حوادث ترافیکی، ارائه خدمات تشخیصی، درمانی و دارویی به بیماران اورژانسی و غیر اورژانسی، نظارت بر بهداشت مواد غذایی و انجام فعالیت‌های آموزشی مرتبط با سبک زندگی را از مهمترین اهداف خدمات نوروزی سامانه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

وی افزود: همچنین به منظور کاهش تلفات حوادث رانندگی اقداماتی برای کاهش زمان حضور کارکنان اورژانس در صحنه، ارتقاء کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و آمادگی واحد‌های درمانی در دستور کار دانشگاه علوم پزشگی زاهدان قرار گرفت.

هاشمی شهری با تاکید بر ایجاد تغییرات سلامت محور در سبک زندگی خاطر نشان کرد: ایام تعطیل به ویژه تعطیلات طولانی نوروز فرصت مناسبی است تا هموطنان ایجاد تغییرات سلامت محور در سبک زندگی خودشان را مورد توجه قرار دهند.

سیستان و بلوچستان با افزون بر ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت و ۱۹ شهرستان و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ع

خدمات درمانی نوروزی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار