حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در گیلان بی تفاوتی به نماز جمعه را غیر قابل قبول و غیر قابل توجیح عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در حکمی فلاحتی را به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در گیلان منصوب و از زحمات آیت الله قربانی تجلیل کرده اند و اکنون وظیفه  ما حمایت از وی و شرکت در نماز جمعه است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد:  نماز جمعه برکات زیادی دارد و با توجه به احادیث فراوان، آنان که مشکلی ندارند نباید به نماز جمعه بی اعتنا و بی توجه باشند.

 رییس دفتر مقام معظم رهبری  بی تفاوتی به نماز جمعه را غیر قابل قبول و غیر قابل توجیح عنوان کرد.

وی ادامه داد:  ۹۰۰ امام جمعه در کشور مردم را به تقوا ی خدا و پرهیز از بدی و نفاق و...دعوت می کنند که از این نعمت بزرگ ، ملت های دیگر بی بهره اند.

 رییس دفتر مقام معظم رهبری افزود:   آیت الله قربانی به گفته خودشان 17سال نماینده ی ولی فقیه در گیلان و 23 سال امام‌جمعه ی لاهیجان ‌بودند و تالیفات بسیاری دارند.  

وی گفت:  برای انتخاب نماینده جدید ولی فقیه در گیلان ۱۰ گزینه داشتیم که بین آنها فلاحتی انتخاب شد.

 رییس دفتر مقام معظم رهبری  یادآور شد:   فلاحتی  از لحاظ علمی بسیار برجسته هستند و در دوران دفاع مقدس هم در جبهه حصور داشتند و ویژگی های روحی و معنوی شاخصی دارند که مورد توجه رهبری هستند.

انتهای پیام/س

مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.