امام جمعه سنندج حمایت از کالای ایرانی را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: بالندگی و استقلال اقتصادی کشور در سایه حمایت از کالای ایرانی است.

حمایت از کالای ایرانی نیازمند عزم ملی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ماموستا امین راستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت علی (ع)، گفت: تقارن سال جدید با ولادت امام علی (ع) نوید سالی خوب برای مردم است.

وی افزود: بهار نه اینکه نشانه قیامت است بلکه دلیلی محکم برای اثبات روز قیامت و زنده شدن انسان است.

ماموستاراستی بیان کرد: پیامبر انسان‌ها را به غنیمت دانستن جوانی قبل از مرگ، سلامتی قبل از مریضی و بی‌نیازی قبل از احتیاج توصیه کرده است.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنانش گفت: سران و مفتی‌های عربستان سعودی توسل تعظیم به پیامبر (ص) را شرک می‌دانند در صورتی که خودشان برای اینکه چند مدتی حاکمیت کنند، در برابر سران استکبار و اسرائیل سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی اذعان داشت: عربستان سعودی بیشتر از ۱۰ هزار نفر از مردم یمن را کشته و ۲۲ میلیون نفر را آواره وبی خانمان کرده است

ماموستاراستی بیان کرد: تمامی این مشکلات نشانه بدبختی سران کشور عربستان است کشوری که سرزمین وحی است.

وی گفت: استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در کشور‌های اسلامی آتشی برپا کرده‌اند که مسلمان، مسلمان را می‌کشد و اموال یکدیگر را تخریب می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته، موضوع اهمیت حفاظت از محیط زیست و طبیعت را یادآوری کرد و گفت: همه در قبال محیط زیست وظیفه داریم، اما وظیفه مسوولان بیشتر است.

وی در بخش پایانی سخنانش، حمایت از کالای ایرانی را نیازمند عزم ملی دانست وتاکید کرد:شعار سال جاری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» زمانی تحقق پیدا می‌کند که مسوولان از وزرا تا فرمانداران و سایر مدیران اداری خود از کالا‌های لوکس خارجی استفاده نکنند تا مردم نیز از آن‌ها الگو بگیرند و از محصولات و کالای داخلی استفاده کنند و در آن صورت است که از نظر اقتصادی به استقلال می‌رسیم.

انتهای پیام/ م

مسولان الگوی مردم در استفاده از کالای داخلی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.