امروز نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید با قدردانی از تلاش یک ساله مدیران استان نام گذاری عنوان سال از سوی مقام معظم رهبری را براساس واقع بینی ، انصاف و تزریق امید دانست وافزود: همه کارگزاران نظام وظیفه دارند برای تحقق این عنوان که نقشه راه نظام است ،با تمام توان تلاش کنند.
حجت الا سلام والمسلمین خاتمی، با اشاره به اینکه پارسال در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی اقدامات خوبی در استان صورت گرفت از مسئولان استان خواست دربکار گیری ظرفیتهای موجود در استان برای پیشرفت وتوسعه روز افزون اهتمام کنند.
استاندار زنجان هم برچابک تر شدن بدنه دستگاههای دولتی و اجرایی در سال پیش رو با استفاده از همه ظرفیت ها تاکید کرد.
درویش امیری توجه به برنامه ششم توسعه ، اجرای دقیق مطالعات آمایش سرزمین، افزایش میزان صادرات ، تعامل با بخش خصوصی ، جذب سرمایه گذار خارجی و توجه به عدالت اجتماعی در جامعه رااز اولویت برنامه های استان در سال 97 اعلام کرد.
وی همچنین سال 97 را سال گفتمان نیروهای انقلاب ، همبستگی و مشارکت همه سرمایه های استان در همه بخش ها برای توسعه استان عنوان کرد .
وقف چی نماینده مردم شهرستانهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه تلاش همه مسئولان و نمایندگان توسعه استان است گفت: نمایندگان مجلس به جد پی گیر امور برای پیشرفت و ارتقاء جایگاه استان هستند.
گزارش عملکرد نوروزی برخی از دستگاهها ،دیگر بخش از جلسه شورای اداری استان بود .


انتهای پیام /ک


واقع‌بینی، انصاف و تزریق امید در جامعه عملی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.