مردم بحرین در روز‌های گذشته به مناسبت وارد شدن تجاوز عربستان سعودی و آمریکا علیه مردم یمن به چهارمین سال خود، به نشانه حمایت از مردم این کشور تظاهرات کردند.

مردم بحرین در تظاهراتی با یمنی‌ها اعلام همبستگی کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست؛ مردم بحرین طی روز‌های گذشته به مناسبت وارد شدن تجاوز عربستان سعودی و آمریکا علیه مردم یمن به چهارمین سال خود، به نشانه همبستگی و حمایت از مردم مظلوم این کشور تظاهرات کردند.

شمار زیادی از شهر‌ها و شهرک‌های بحرین طی روز‌های گذشته به مناسبت پایان سومین سالروز تجاوز عربستان سعودی و آمریکا علیه مردم مظلوم یمن به نشانه همبستگی با ملت یمن، شاهد برپایی تظاهرات انقلابی با عنوان «یمن پیروز خواهد شد» بود. 

شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار‌هایی در محکومیت آل سعود و آمریکا سر دادند. آن‌ها که به دعوت ائتلاف جوانان انقلابی چهارده فوریه به خیابان آمده بودند با حمل پارچه نوشته‌هایی تجاوز عربستان سعودی و هم پیمانانش را به یمن محکوم کردند.

تظاهرکنندگان تاکید کردند سرنوشت یکسان راهی است که ملت یمن و بحرین را در مقابله با دشمن مشترک یعنی رژیم آل سعود با یکدیگر متحد می‌کند. شهرک‌های ««ابوصیبع، الشاخورة، السهلة الشمالیة، المصلی و إسکان جدحفض» شاهد برگزاری تظاهرات علیه آل سعود و آمریکا بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار