معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: تا پایان روز پنجم فروردین ماه بیش از ۵۷ هزار نفرروز مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد‌های اسکان استان تا روز پنجم فروردین ماه، تعداد ۲۷ هزار و ۳۴۶ نفر میهمان در قالب ۷ هزار و ۵۹۶ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل ۵۷ هزار و ۴۲۷ نفر روز میهمان است.
اردشیر یاری افزود: در نوروز ۹۷ تعداد ۱۲ مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است.
وی افزود: در نوروز ۹۷ تعداد ۱۸۴ مدرسه با یک هزار و ۳۲۷ کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود ۳۵۸ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.
گفتنی است فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۹۶ آغاز و تا ۱۳ فروردین ۹۷ ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ش

پذیرش بیش از ۵۷ هزار نفر روز مسافردر مراکز اسکان فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.