سرپرست فرماندار بویراحمد ازبهره برداری روشنایی پایدار آبشار یاسوج در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛سرپرست فرمانداری بویراحمد در جلسه ستاد شهرستان بویراحمد گفت: برای روشنایی پایدار آبشار یاسوج ملبغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده، که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

کناری در این جلسه با بیان اینکه قرار شد در آبشار یاسوج هیچ گونه اسکان شبانه نداشته باشیم افزود: مسافران و گردشگران باید در مکان‌های مشخص شده و هتل‌های سطح شهر اسکان داده شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه گفت:۴۰ هکتار پارک به پارک‌های شهر یاسوج اضافه شده که هیچ گونه کمبودی برای اسکان مسافران نداریم.

اکبری افزود:متاسفانه در هیچ جایی کشور از چمن پارک‌ها به عنوان اسکان استفاده نمی‌شود، ولی در شهر ما این کار انجام می‌گیرد که باید جلوگیری شود.

ساماندهی کشتار دام وفروش در حاشیه شهر، جمع آوری زباله در ورودی و خروجی شهر یاسوج، نصب علائم وتابلو‌های هشدار دهنده و راهنمای مسافران در سطح شهر، مشخص کردن نانوایی کشیک ونظارت بر نانوایی ها، نظارت بر رستوران‌ها و کیفیت غذا، آذین بندی ادارات و سطح شهر و بخشداری‌ها بعد از ایام فاطمیه از مهم‌ترین مصوبات نشست ستاد سفر شهرستان بویراحمد بود.

انتهای پیام/د

بهره برداری از روشنایی پایدار آبشار یاسوج

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.