رئیس کمیته ارزیابی عملکرد ستاد سفرهای نوروزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: زیباسازی ورودی شهرهای استان برای استقبال از میهمانان نوروزی از اولویت هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ رئیس کمیته ارزیابی عملکرد ستاد سفرهای نوروزی استان در بازدید از ورودی و خروجی های شهرستان کهگیلویه زیباسازی ورودی و خروجی شهرهای استان را امری ضروری و مهم دانست و از مسئولان شهرستان ها خواست این موضوع را در اولویت کاری قرار دهند. 

محمود مومن نسب ارایه تصویری زیبا و مبلمانی رضایت بخش و اصولی از شهرهای استان را یکی از عوامل اساسی در جذب توریست دانست و افزود: باید مسئولان بیش از پیش به این مساله توجه کنند.

وی هدف از این بازدید را ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد سفر شهرستان ها از جمله شهرستان کهگیلویه عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد امسال به‌عنوان مقصد گردشگری جدید معرفی‌ شده است، دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان باید تمام تلاش خود را برای استقبال و پذیرایی مناسب از میهمانان و گردشگران انجام دهند.

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دربرنامه کاری خود تا پایان تعطیلات نوروزی به تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان سرکشی می‌کند، گفت: در این برنامه ارزیابی‌های لازم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی صورت می‌گیرد و نقاط ضعف و قوت به ستاد استان گزارش می‌شود.

مومن نسب با بیان اینکه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کارهای خوب و قابل توجهی را هم برای استقبال و هم معرفی فرهنگ استان انجام داده‌اند افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و برپایی چادرهای امدادی در ورودی شهر دهدشت یکی از کارهای قابل تقدیر است.

مدیرکل بازرسی استانداری با بیان اینکه در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی استان تاکنون از 70 منطقه گردشگری، سیاحتی و زیارتی در استان به صورت سرزده بازدید داشته است گفت: اکیپ‌های بازرسی و کنترل در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها به صورت سرزده از اماکن سیاحتی، زیارتی، تاریخی و تفریحی بازدید و سرکشی می کنند و عملکرد مسئولان را از موضوعات مختلف مورد بررسی قرار می‌دهند.


انتهای پیام/ش
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.