طرح مطالعه نوروزی دانش آموزان سال چهارم مدارس شهرستان چالوس اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سلیمان عبدالهی مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: طرح مطالعاتی نوروز دانش آموزان سال چهارم مدارس شهرستان چالوس در هفت پایگاه شامل پنج پایگاه دخترانه و دو پایگاه پسرانه با شرکت بیش ۱۵۰ از دانش آموز آغاز شد.

وی افزود: هدف از این طرح تأمین محیط امن وفضای مناسب برای دانش آموزان با ایجاد بستر لازم جهت بهره برداری مطلوب از فراغت ایام نوروز و ایجاد انگیزه مطالعه دانش آموزان تحت تأثیر محیط است.

عبدالهی گفت:دانش‌آموزان پایه سوم و چهارم و حتی دانش آموزان پشت کنکوری سال گذشته با مشارکت اولیا می‌توانند برای مطالعه از فضای ایجاد شده در مدارس استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش چالوس با اشاره به اینکه این دوره مطالعاتی تا ۱۲ فروردین ماه در ۷ پایگاه شهرستان چالوس از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در حال اجرا است، افزود: اقامت شبانه در اردوی مطالعاتی نوروزی داخل مدارس مجاز نیست.

وی گفت: مشاور جهت راهنمای لازم به دانش آموزان، تهیه منابع کمک درسی مورد نیاز، دعوت از دبیران با تجربه جهت رفع اشکال در دروس رشته‌های مختلف و برنامه ریزی جهت ایجاد انگیزه مطالعه در دانش آموزان از اقدامات صورت گرفته در این پایگاه‌ها است.
انتهای پیام/آ

طرح مطالعاتی ایام نوروز ۹۷ در چالوس آغاز به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.