دانش آموز نوشهری در دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع ) از امام رضا سلامتی معلم خود را طلب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد ، یاشار سمایی دانش آموزی ازشهرستان نوشهر استان مازندران از طریق پیک نوروزی و نوشتن دلنوشته ساده و بی آلایش خویش و عرض ارادت به امام رضا(علیه السلام) درگروه سنی ٧-١٨سال دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(علیه السلام) به میزبانی دیار علویان شرکت کرد.

متن نامه به این شرح است:

سلام امام رضا می دونی خیلی دوست دارم همینطور که شما را دوست دارم بقیه امام خها را هم دوست دارم. امام جونم خودت می دونی که خیلی از مسافرتامون را اومیدم پیش خودت مشهد. هروقت هم اومدم پیشت آرزو ها مو برآورده کردی خیلی ازت ممنونم.

امام جونم دوست دارم به این حرفام گوش بدی« امام جونم دوست دارم همیشه پدرم و مادرم پیشم باشند و تمام خانواده ام تمام اونایی که به بیماری سرطان مبتلا شدند شفا ببخشی. به اونایی که پول ندارن یه جوری پول برسون. می دونم توی آسمونایی و نمی تونی بیایی پائین از خدا کمک بگیر شاید تونستی بهشون کمک کنی.

همه مریضا رو شفا بده. ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) رو زودتر نزدیک فرما. معلم های خوبم را همیشه سالم و تندرست نگه دار از جمله خانم صادقی که معلم دوم و پنجمم بود. توی درسام کمکم کن. توی رشته های موسیقی و ورزشی کمکم کن.»

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد : آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(علیه السلام)٨تیر ماه ١٣٩٦ اعلام شده و آثار برگزیده جهت شرکت در جشنواره نیز ٢٨تیر ماه ٩٦ مشخص می شود.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به آدرس mazandaran.farhang.gov.ir و یا mazandaran.shamstoos.ir ضمن مطالعه ی دقیق فراخوان، نسبت به ارسال دلنوشته های خویش به دبیرخانه جشنواره در ساری- میدان امام خمینی(رحمت الله علیه) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا از طریق پست الکترونیک به آدرسNameh.imamreza@gmail.com اقدام کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار