استاندار همدان گفت: تعهد اشتغال استان در سال جاری 19 هزار و 980 نفر است اما بر اساس تسهيلات اعطايی بايد تعهد ايجاد 30 هزار شغل تا پايان ارديبهشت ماه محقق شود.

 تحقق ايجاد 30 هزار شغل در همدان تا ارديبهشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نيکبخت استاندار در شورای هماهنگی مديران دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: سازمان های وزارت کار در اشتغال و توليد که مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب، رئيس جمهوری و دغدغه همه نيروها و مردم انقلابی است، تاثير گذار هستند.

وي با بيان اينکه بانک های عامل در استان همدان برای راه اندازی واحدهای توليدی در سال 96 همکاری های جدی داشته اند افزود: از همه مديران و بانک های استان انتظار می رود گام های بلندتری را در سال 97 بردارند.

وی ادامه داد: در ديدار با رئيس جمهوری اعلام کردم که کف اشتغال استان ايجاد 30 هزار شغل تا پايان ارديبهشت است و از خرداد اشتغال سال جديد شروع می شود.

استاندار همدان با بيان اينکه وزارت کار مسئول هماهنگی و صيانت از اشتغال موجود است افزود: وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را مسئول اشتغال معرفی کرده است و اين موضوع اهميت اشتغال در دولت را نشان می دهد.

نيکبخت ادامه داد: فنی و حرفه ای در ايجاد اشتغال و مهارت آموزی نقش بسزايی دارد و اگر بيکاران در فنی و حرفه ای کاری ياد بگيرند، بيکار نمی مانند.

وی تاکيد کرد: مسئولان عزم خود را جزم کرده و از هيچ کوششی دريغ نکنند تا با ايجاد شرايطی مطلوب بتوانند تسهيلات اشتغال زايی را جذب کنند.

استاندار همدان با بيان اينکه وحدت و هماهنگی خوبی در استان حاکم است افزود: آيت الله محمدی امام جمعه همدان محور وحدت و همدلی است و نمايندگان مجلس هم پيگيری و همراهی خوبی با ساير مسئولان دارند.

گفتنی است تسهيلات اشتغالزايی استان همدان در سال جاری 15 هزار ميليارد ريال است و تعهد اشتغالزايی 19 هزار 800 نفر بوده است که تاکنون 19 هزار 356 نفر اشتغال در سامانه رصد ثبت شده است.

انتهای پیام/د.ا

 تعهد ايجاد 30 هزار شغل در همدان تا ارديبهشت محقق شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.