نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:خریدکالاهای خارجی ورود دشمنان به خانه است وبا حمایت از کالای ایرانی باید دشمنان را نا امیدکنیم.

حمایت از کالای ایرانی دشمنان را ناامید می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار حرفه ای است که همه مشکلات اقتصادی کشور حل شدنی است افزود: باید برای تحقق این امر،به تولیدات داخلی، اشتغال و حمایت از کالاهای ایرانی توجه ویژه ای کرد.

وی با اشاره به اینکه تنها راه حمایت از تولید ملی ،مبارزه با فساد اقتصادی وقاچاق کالا است ادامه داد:یکی از راهکارهای رسیدن به این موضوع حمایت از تولید ملی وامید نداشتن به بیرون از کشور است.

خجسته اظهار داشت: هنگامی که می توانیم کالایی را در کشور تولید کنیم اما آن را وارد می کنیم نشان می دهد که به فکر تولید و به دست آوردن تکنولوژی و فناوری با استفاده از سرمایه های هوشی وذهنی جامعه نیستیم وسرمایه های موجود را هدر می دهیم.
نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:اگر این موضوع تحقق نیابد موجب افزایش نرخ بیکاری و انباشت نخبگانی می شود که نمی توان از ظرفیت های آنان استفاده کرد و نتیجه آن خروج مغزها از کشور ویا بروز آسیب های اجتماعی خواهد شد بنابراین حمایت از کالای ایرانی دشمنان ما را نا امید می کند.

این مقام مسئول با اشاره به آسیب های واردات کالا در حوزه فرهنگ اظهار داشت: آسیب های مرتبط با این موضوع عمیق تر وخطرناکتر از مقوله های اقتصادی است چرا که هویت ملی، دینی، ارزشها، باورها و اعتقادات را به همراه خواهد داشت.

خجسته بیان کرد: حمایت از تولید ملی یعنی قطع کردن تمام مفاسد اقتصادی که از زمین و آسمان وارد کشورمی شود و تمام مردم و مسئولین باید به این موضوع مهم وحمایت از تولیدات داخلی ورود کنند.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم از وطن و از منافع ملی کشور دفاع کنیم باید به تولیدات داخلی توجه کنیم و در این باره وطن دوستی وحفظ منافع ملی ایجاب میکند اضافه کرد:باید  در خرید محصولات ایرانی دقت کنیم.

وی ادامه داد: تولید کنندگان ایرانی هم باید محصولات  قابل رقابت و با کیفیت تولید کنند تا بتوانند از کالاهای خارجی سبقت بگیرند.
نماینده مردم همدان وفامنین افزود: می توان گفت ورود کالاهای قاچاق که از مبادی زمینی، دریای ،دریایی و هوایی وارد کشور می شود مهمترین تهدید بازار تولیدات داخلی است.

خجسته با اشاره به اینکه مردم در موضوع از حمایت تولیدات داخلی نقش بسزایی دارند اظهار داشت: تحقق شعار امسال با قاچاق وفساد ممکن نخواهد شد بنابراین باید روزنه های فساد وقاچاق کالا مسدود شود.
وی خاطر نشان کرد:ضروری است  مسئولین دستگا ه های دولتی، نمایندگان مجلس و قوه قضائیه  به این مسئله ورود پیدا کنند تا این شعار به درستی محقق شود و باید از کم کاری دوری کنند.

انتهای پیام/ج

با حمایت از کالاهای ایرانی دشمنان را ناامید کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.